rczone4x4.tipo.co.il
:היום בטיפו
טיפו זון
הפוך את טיפו לדף הבית !דרגו את האתר !הוסף את האתר למעודפים שלי שלח הודעה למנהל האתר !התקשר לבעל האתר דרך טיפו-פון
אין לך הודעות חדשות
 שלום אורח, אם אתה כבר רשום בטיפו לחץ כאן
  
  
הודעה לגולשים: הרינו להודיעכם כי בתאריך 1/12/2014 אתר טיפו ייסגר לצמיתות ולא ישוב עוד לפעילות.
כמו כן, לא ניתן יהיה לגשת עוד לכלל שירותי המערכת לרבות אתרים אישיים בתוך אתר טיפו.
במידה והנכם מעוניינים להעתיק למחשביכם האישיים תמונות ו/או תכנים אחרים שהעליתם לאתר טיפו ושאותם אתם מבקשים
לשמור, עליכם לעשות זאת עד למועד 1/12/2014. בכוונתנו למחוק את כל התכנים באתר טיפו, ועל כן כל תוכן שלא שמרתם
במחשבכם או גיביתם יימחק ללא יכולת לשחזרו.
על מנת לגשת לאתרים האישיים שלכם, יש להתחבר לטיפו,
להיכנס לערוץ ZONE, לבחור ב"טיפו אישי" ומשם לבחור ב"האתרים שלי".
אנו מודים לכם על עשור מלא בחוויות משותפות שלעולם לא נשכח. בברכה,
צוות טיפו
 
          
 


מנהל אתר:   דין
 
 
קישורים גלריה באנרים פורום חדשות דף הבית
 
     
 
 
 
  חדשות  
מירוץ מספר 4 - חשמל 1/10 ליגת שיקיין







בתאריך 19.5.2006 התקיים מירוץ מספר 4 למכוניות חשמל 2X4 טראק ולרכבי 4X4 באגי בליגת שיקיין 2006.מזג האויר היה חם מהרגיל מספר המשתתפים לא היה גדול אך האוירה היתה מהנה ביותר.

מנהלי מירוץ: ליאור מימון,אלון שועלי.
שופטים: אלון שועלי.
רישום: עמית בובליל.
תוצאות: גבי אלאלוף.

לחצו על התמונות להגדלה:


התבצעו שלושה מקצי דירוג שכל מקצה ארך 5 דקות.המקצה הטוב ביותר מתוך שלושה מקצי הדירוג נחשב. התוצאות נמדדו ע"י מערכת ה-AMBrc.

תוצאות סופיות 4X4 באגי לאחר שלושה מקצי דירוג:



מקצה גמר A באגי 4X4.

גמר א באגי 4X4 היה אחד המקצים הדרמתים שהתקיימו בקטגוריה זו, יניב סיון שזינק מהמקום הראשון תפס את ההובלה שמאחוריו קובי שקורי וליאור מימון שנשף בעורפו, תאונה בין קובי שקורי לליאור מימון בהקפה הראשונה גרמה לשנים לאבד זמן יקר, איציק פרידמן שזינק מהמקום החמישי תפס את המקום השני שקליף בן שמעון במקום השלישי. יניב סיון ביצע מספר טעויות לא נחוצות ואיציק פרידמן תפס את ההובלה, בנתיים קובי שקורי עקף את ליאור מימון ושמר על מקומו השלישי. דקה לסיום טעות לא של איציק פרידמן אפשרה ליניב לבצע את העקיפה ולתפוס שוב את המקום הראשון.קובי שקורי בנהיגה מהירה תפס את המקום השני וליאור מימון את המקום השלישי לאחר שבהקפה האחרונה איבד איציק זמן יקר כתוצאה מבעית חשמל. בסיום יניב סיון ראשון,שני קובי שקורי ושלישי ליאור מימון.

תוצאות גמר A באגי 4X4 חשמל:



להורדת הסירטון לחצו על התמונה :






התבצעו שלושה מקצי דירוג שכל מקצה ארך 5 דקות.המקצה הטוב ביותר מתוך שלושה מקצי הדירוג נחשב. התוצאות נמדדו ע"י מערכת ה-AMBrc.

תוצאות סופיות 2X4 טראק לאחר שלושה מקצי דירוג:



מקצה גמר ב טראק 2X4.

גמר ב התחיל שליאור מימון תפס את ההובלה שמאחוריו גיא דרוקר ומיקי הדס, לכל אורך המקצה שמרו המתחרים על מקומם וסיום ליאור מימון וגיא דרוק עלו לגמר א.


תוצאות גמר ב טראק 2X4 חשמל:



מקצה גמר א טראק 2X4.


קובי שקורי שזינק מהמקום הראשון תפס את ההובלה שמאחוריו יניב סיון, טעות לא נחוצה של קובי שקורי גרמה לו לאבד את המקום הראשון ליניב סיון כמו כן גיא רוטמן תפס את המקום השני, לכל אורך המקצה התנהל קרב על המקום השני בין גיא רוטמן לקובי שקורי במקביל התנהל קרב בין ליאור מימון וניר סיון על המקום הרביעי,לקראת הדקה 4 קובי שקורי תפס את המקום השני שהפער בינו לבין יניב סיון עמד על שניות ספורות, וליאור מימון תפס את המקום הרביעי,בסיום יניב ראשון, קובי שקורי שני וגיא רוטמן שלישי.

תוצאות גמר א טראק 2X4 חשמל:



תמונה משותפת:



להורדת הסירטון לחצו על התמונה :



















ברוכים הבאים לאתר הישראלי למכוניות שלט רחוק

ברוכים הבאים לאתר הישראלי למכוניות שלט רחוק , באתר תוכלו למצוא את כל המידע שצריך למכוניות בשלט רחוק , סרטונים , טיפים , סיקורים , פורומים , עזרה והכל באתר אחד RCZONE.CO.IL




להזמנות בארסיזון-שופ : ( בהנהלת יניב סיון )


02-6725858 , 054-7200722
לכניסה לחנות:http://www.rczoneshop.co.il
אימייל :sales@rczoneshop.co.il





ניר ויניב סיון מנהלי ובעלי האתר info@rczone.co.il




חדש באתר :




נוסף הסיקור המלא
מירוץ מספר 4 בליגת שיקיין 2006 לרכבי 1/8 באגי בנזין
לצפייה לחץ כאן
נוסף הסיקור המלא מירוץ מספר 3 בליגת שיקיין 2006 לרכבי 1/10 חשמל לצפייה לחץ כאן
נוסף הסיקור המלא מירוץ מספר 2 בליגת שיקיין 2006 לרכבי 1/10 חשמל לצפייה לחץ כאן
בקרוב חנות חדשה לארסיזון-שופ לפרטים לחץ כאן
אתר קיושו ישראל עלה לאוויר www.kyosho.co.il
נוסף הסיקור המלא מירוץ מספר 1 בליגת שיקיין 2006 לרכבי 1/10 חשמל
לצפייה לחץ כאן
נוסף סירטון ממירוץ מספר 2 בליגת הוט ווילס לרכבי 1/8 באגי בנזין לצפייה לחץ כאן
נוסף הסיקור המלא מירוץ מספר 2 בליגת שיקיין 2005-2006 לרכבי 1/8 באגי בנזין הכולל : סירטון,תמונות ותוצאות ומלל לצפייה לחץ כאן
נוסף בקטגורית מירוצים תקנון,לוח זמנים וסיקורים בליגות 1/10 בארץ לצפייה לחץ כאן
נוסף בקטגורית מירוצים תקנון,לוח זמנים וסיקורים בליגות 1/8 באגי בארץ לצפייה לחץ כאן
נוסף הסיקור המלא הכולל תמונות מהבניה של ה-LAZER ZX5 באגי 1/10 חשמלית תחרותית לצפייה לחץ כאן
נוסף סירטון ממירוץ מספר 1 בליגת הוט ווילס לרכבי 1/8 באגי בנזין לצפייה לחץ כאן
נוסף סיקור המלא הכולל תמונות מהבניה של ה-MP777SP2 הבאגי האולטימטיבית לצפייה לחץ כאן
סירטון של הקיושו מיני אינפרנו מהמסלול בשיקיין לצפייה לחץ כאן







pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"
type="application/x-shockwave-flash" width="443" height="115">

since 14.3.2004
 
 


























 
 חדשות




החנות הגדולה בארץ למכוניות בשלט רחוק נפתחת - ארסיזון-שופ.
לאחר ציפייה ארוכה והרבה עבודה קשה ,אנחנו שמחים להודיע על פתיחת החנות למכוניות שלט רחוק.הנכם מוזמנים להרמת כוסית שתתקיים בתאריך ה 27.06.06 יום שלישי בשעה 19:30 , החנות ממוקמת בירושלים ברחוב יד חרוצים 14 תלפיות . בחנות יהיה ניתן להשיג את דגמי קיושו החדשים ביותר עם עזרה ,תמיכה מקצועית , חלקי חילוף זמינים עם הרבה אהבה לתחום.


מפת הגעה לחנות : (לחצו על התמונה להגדלה ,ניתן להדפיס את המפה על דף A4 )



תמונות מהחנות: (לחצו על התמונות להגדלה )


כמו כן בחנות הוקם מסלול יעודי למכוניות מיני Z של קיושו (Concept Z) שלא נראה כמותו בארץ ובעתיד גם תגיע מערכת מדידת זמנים למסלול .

נשמח לראותכם בחנות .

צוות ארסיזון-שופ , יוסף סיון יניב סיון ניר סיון
 
 
 הודבק על ידי יניב סיון ב Thursday, June 22 @ 11:28:30 IDT (18 כניסות)
(קרא עוד... | דירוג: 5)
 

























 
 חדשות




Z-concept מסלול מספר 1 למיני בחנות ארסיזון-שופ
בשעה טובה הוקם מסלול מקצועי לרכבי מיני זי של קיושו בחנות החדשה של ארסיזון-שופ. המסלול הובא במיוחד ועומד בתקן הבינלאומי ומיוצר ע"י חברת קיושו לרכבי המיני זי של קיושו. המסלול יהיה פעיל כחלק בלתי נפרד מהחנות.

לכניסה לשרשור בפורום בנושא המסלול לחץ כאן




לחצו על התמונות להגדלה:

 
 
 הודבק על ידי יניב סיון ב Tuesday, June 20 @ 22:38:58 IDT (7 כניסות)
(קרא עוד... | 7890 בייטים נוספים | דירוג: 0)
 












 
 סיקור תחרות




תוצאות מירוץ מספר 5 - באגי 1/8 ליגת שיקיין 2006
מירוץ מספר 5 בליגת שיקיין 2006 לרכבי 1/8 התקיים תחת מזג אויר פנטסטי, 34 נהגים מכל רכבי הארץ השתתפו במירוץ בניהם חברי מועדון הוט ווילס מהצפון. בגמרים היה המון אקשן ודרמות שעשיריות השניה קבעו את מיקום הנהגים.בקרוב הסיקור המלא.

שלושת המנצחים משמאל לימין :דן פרייס( במקום השלישי ) ,יניב סיון ( במקום הראשון ) יניב לוי( במקום השני )





















































































































תוצאות גמר 1/8 באגי מירוץ מספר 5 ליגת שיקיין 2005-2006
מקוםדירוגהקפותזמןשםמכוניתמנועצמיגיםדלק
113220:29.561יניב סיון

Kyosho MP777 SP2

Crono RS7Pro-LineSidewinder
253120:38.037יניב לוי GS Storm CL-1 OS-Vspec

Medial Pro

Glow
333020:11.125דן פרייס

Kyosho MP777 SP1

OS-VspecGRPOmega
483020:17.522גולן לוי Kyosho MP777 SP2 Crono RS7 Pro-LineSidewinder
543020:20.420גיא רוטמן Kyosho MP777 SP2Crono RS5 Pro-LineSidewinder
693020:35.820מאיר אזולאי Kyosho MP777 SP2 OS-VspecGRPSidewinder
772920:22.409איציק אבידור Mugen MBX5 Prospec RB WS7II GRPSidewinder
862520:11.878ליאור מימון Kyosho MP777 SP2Crono RS7 Pro-LineSidewinder
921512:20.339ניר סיון Kyosho MP777 SP2 Crono RS5

Pro-Line

Sidewinder
101053:34.925פול פרייס Kyosho MP777 SP2 OS-VspecGRPOmega


תוצאות מירוץ רשמיות:



התוצאות התקבלו ע"י גבי אלאלוף


הסיקור המלא בקרוב.


מקבץ תמונות מהמירוץ, לחצו על התמונות להגדלה.

Press on the pictures to inlarge:











 
 מירוץ מספר 1 - חשמל 1/10 ליגת שיקיין 2005-2006







בתאריך 6.1.06 התקיים מירוץ מספר 1 למכוניות חשמל 2X4 טראק ולרכבי 4X4 באגי בליגת שיקיין 2005-2006.בתחרות השתתפו מעל 20 נהגים מזג האויר היה מצויין למירוצים המסלול היה מעט לח עם אחיזה טובה.

מנהלי מירוץ: ליאור מימון,עמית בובליל,אלון שועלי.
שופטים: גיא רוטמן,ליאור מימון.
רישום: עמית בובליל.
תוצאות: גבי אלאלוף.



התבצעו שלושה מקצי דירוג שכל מקצה ארך 5 דקות.המקצה הטוב ביותר מתוך שלושה מקצי הדירוג נחשב. התוצאות נמדדו ע"י מערכת ה-AMBrc.

תוצאות מקצי דירוג 1-3 באגי 4X4 חשמל :



תוצאות סופיות 4X4 באגי לאחר שלושה מקצי דירוג:


מקצה גמר A באגי 4X4.

גמר 4X4 התחיל בתאונה בסוף הישורות בין ליאור מימון,קליף בן שמעון.עמית בובליל תפס את המקום השני שיניב סיון מוביל את המירוץ,שלישי איציק פרידמן ורביעי קליף בן שמעון.טעות של עמית בובליל בכניסה לישורת גרמה לו לאבד את המקום השני.לכל אורך המקצה התנהלה תחרות יוצאת מן הכלל על המקום השני בין ליאור מימון,קליף בן שמעון ואיציק פרידמן.ליאור במחצית המירוץ ביצע טעות וקליף בן שמעון תפס את המקום השני שאיציק יושב על זנבו.בדקה הסופית למירוץ איציק פרידמן עקף את קליף בן שמעון ועבר למקום השני.בהקפה האחרונה איציק פרידמן נאלץ לפרוש עקב תקלה.יניב סיון סיים במקום הראשון,קליף בן שמעון במקום השני ושלישי ליאור מימון.


תוצאות גמר A באגי 4X4 חשמל:


להורדת הסירטון לחצו על התמונה :






התבצעו שלושה מקצי דירוג שכל מקצה ארך 5 דקות.המקצה הטוב ביותר מתוך שלושה מקצי הדירוג נחשב. התוצאות נמדדו ע"י מערכת ה-AMBrc.

תוצאות מקצי דירוג 1-3 טראק 2X4 חשמל סבב 1:




תוצאות מקצי דירוג 1-3 טראק 2X4 חשמל סבב 2:



תוצאות מקצי דירוג 1-3 טראק 2X4 חשמל סבב 3:



תוצאות סופיות 2X4 טראק לאחר שלושה מקצי דירוג:



מקצה גמר ג טראק 2X4.

כבר מתחילת המקצה גיא דרוקר שזינק מהמקום השני תופס את ההובלה לאחר טעות של רמי קסטנטיני שזינק מהמקום הראשון.לכל אורך המקצה התנהלה תחרות בין מיכאל הדס ורמי קסטנטיני על המקום השני והעליה לגמר ב.בנהיגה שקולה ומהירה מיקי הדס סגר את הפער על רמי קסטנטיני והצליח לעקפו דקה לסיום הגמר. רונן אלקלעלי שזינק מהמקום הרביעי נאלץ לפרוש עקב תקלה ברכבו.בסיום גיא דרוקר מסיים במקום הראשון ושני מיקי הדס השניים עלו לגמר ב.

תוצאות גמר ג טראק 2X4 חשמל:


מקצה גמר ב טראק 2X4.

גמר ב התחיל שמיכה נסימוב שזינק מהמקום הראשון תפס את ההובלה שאחריו בני יעקובובסקי וירון ששון במקום השלישי. מיכה פתח פער ניכר על שאר הנהגים והדרמה היתה על המקום השני בין בני יעקובובסקי וירון ששון, חילופי מקומות בין השניים התקיימו לכל אורך הגמר, מספר טעויות של בני גרמו לו לאבד את מיקומו.במקביל התנהלה תחרות על המקום השלישי בין מיקי הדס שפתח את המירוץ בצורה טובה, אלון שועלי והראל יעקובובסקי שנהג נהגיה מהירה ושקולה והוביך את השלישיה.טום שאמיס התחיל מצויין את המירוץ והיה במקום השלישי כל הכבוד!!! אך מספר טעויות גרמו לו לאבד את מקומו .הראל יעקובובסקי בנהיגה יוצאת מן הכלל סיים את המירוץ במקום השלישי לפני אבא בני יישר כוח!!.במקום הראשון סיים מיכה נסימוב ושני ירון ששון השניים עלו לגמר א.

תוצאות גמר ב טראק 2X4 חשמל:

אין תוצאות מערכת (התוצאות התקבלו ע"י מנהלת ליגת חשמל )


מקצה גמר א טראק 2X4.

השניות הראשונות של גמר א התחילו כשיניב סיון שזינק מהמקום הראשון וקובי שקורי מהמקום השני ( כל הכבוד על ההשג) בורחים לשאר החבורה.במקום השלישי קליף בן שמעון שזינק מהמקום השלישי ושמר על מקומו ובמקום הרביעי עמית בובליל.במקביל התנהלה תחרות בין ליאור מימון מיכה נסימוב גיא רוטמן וירון ששון על המקום החמישי לכל אורך המקצה התנהלה תחרות יוצאת מן הכלל בין קובי שקורי ליניב סיון , קובי נהג ללא טעויות שהפער בין השניים עמד על שניות ספורות.עמית בובליל שזינק מהמקום הרביעי סגר על קליף בן שמעון במקום השלישי ובדקה לסיום המקצה הפער בין השניים עמד על שניות ספורות,הדרמה לא הסתיימה כאשר עמית הצליח לסגור את הפער על קליף בן שמעון שהמרחק בין השניים עמד על סנטימטרים ספורים, השניים עברו את קו זינוק סיום בהפרש של פחות מחצי שניה לטובת קליף בן שמעון.באותו זמן ביצע קובי שתי טעויות שגרמו לו לאבד זמן יקר.בסיום יניב סיון במקום הראשון,שני קובי שקורי יישר כוח!!!ושלישי קליף בן שמעון.

תוצאות גמר א טראק 2X4 חשמל:





להורדת הסירטונים לחצו על התמונות :





נכתב ונערך ע"י דין נוסבאום.
























תקנון ליגת שיקיין לשנת 2005-2006 לבאגי 1/8 בנזין.
ליגת שיקיין לשנת 2005/2006 יוצאת לדרך

המירוץ הראשון יערך ביום שישי הקרוב בתאריך 21.10.05. לרישום לתחרות

לוח זמנים למירוץ מספר 1 בליגת שיקיין 2005-2006 למכוניות 1/8 באגי.





לכולם חג שמח עם עונת מירוצים נפלאה.
 
 
 הודבק על ידי NIRSIV ב Monday, October 17 @ 17:32:52 IST (4 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 0)
 

























 
 חדשות




ליגת רשפון לשנת 2005-2006 למכוניות באגי 1/8 יוצאת לדרך .
הנהלת מסלול רשפון, מודיעה על פתחת ליגת באגי 1/8 לשנת 2005-2006, תחרות ראשונה תתקיים ביום ו' 21.10.05 חול המועד סוכות – לוח זמנים מצורף.
לצערנו בשל חילוקי דעות בין המועדונים הליגה בשלב זה אינה משותפת, נקווה לשינוי בהמשך, כמובן שכל הנהגים בארץ מוזמנים להשתתף, הרישום בשרשור באתר זה או ב- Email :

לרישום לתחרות דרך אימייל לחצו :rishpon_rc@yahoo.com

לרישום לתחרות דרך פורום האתר לחצו כאן

לכניסה לשרשור בפורום בנושא ליגת רשפון לחצו כאן

חברי מסלול רשפון מתבקשים להגיע ביום ו' הקרוב (15.10.05), בו תבחר ועדת ניהול הליגה מכלל חברי המועדון. כמו כן, במעמד זה יוגרלו כל חברי המועדון המסיעים 1/8 לניהול אחת מהתחרויות.


לצפייה בכל המירוצים שהתקיימו בליגת רישפון לשנת 2004-2005 לחץ כאן

לצפייה במידע על המסלול לחץ כאן

בברכה הנהלת מועדון רשפון
 
 
 הודבק על ידי NIRSIV ב Wednesday, October 12 @ 10:45:31 IST (14 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 0)
 












 
 חדשות




ג'ראד טיבו מנצח מירוץ Sidewinder 2005
ג'ראד טיבו מנצח עם ה-Kyosho MP777SP2 את אחד המירוצים הגדולים לבאגי 1/8 בארה"ב שמתקיים מדי שנה ע"י במימון של דלק Sidewinder.לתחרות הגיעו מיטב הנהגים האמריקאים : ראיין קוואלירי אלוף ארה"ב, ג'ראד טיבו,מארק פאווידס, סקוט הוג'יס,ג'רמי קורטז,גרייג דגאני,ראיין מאפילד ועוד.

להלן תוצאות המירוץ הרשמיות:















אליפות העולם לבאגי חשמל 1/10 בשידור חי.!!!
בימים הללו מתקיימת אליפות העולם למכוניות באגי 2X4,4X4 חשמל בקולגנו שבאיטליה.לתחרות הגיעו הנהגים הטובים בעולם בניהם מאסאמי הרוסקה,ריאן קוואלירי,בילי איסטון,אטוסו הרה ועוד.

ניתן לצפות בשידור חי בתחרות דרך האינטרנט השידור אינו מוקלט !!! ( בין השעות 10:00-19:00 שעון ישראל )

לצפייה בשידור לחצו על התמונה:















חדשות









ראיין קוואלירי אלוף עולם לשנת 2005-2006 באגי 4X4 חשמל.
ראיין קוואלירי מנצח את אליפות העולם למכוניות באגי 4X4 חשמל עם ה-BJ4 הגירסה החדשה. ראיין ניצח בשני מקצי הגמר הראשונים ( הטוב משלוש )ובכך הבטיח לעצמו את תואר האלוף. זו הפעם השניה ברציפות שראיין קוואלירי אלוף העולם בקטגורית 4X4 באגי חשמל.





תוצאות גמר A:

1. Ryan Cavalieri / USA
2. Neil Cragg / GBR
3. Ryan Maifield / USA
4. Billy Easton / USA
5. Masami Hirosaka / Japan
6. Peter Pinisch /Austria
7. Craig Drescher /GBR
8. Paul Bradby /GBR
9. Jesse Robbers /USA
10. Atsushi Hara /Japan











חדשות









המשך בנית המסלולים במועדון שיקיין 12.8.05.
בתאריך 12.8.2005 במזג האוויר שרבי ובחום כבד נמשכה פעילות שיפוץ מסלול שיקיין.



מסלול 1/10

במסלול 1/10 העבודה כמעט הגיעה לסיומה, המסלול נראה ברמה עולמית, נוסף באמפ ושופצה מקפצת הטריפל.כמו כן יש רצון להוסיף עוד מספר מכשולים.

מסלול 1/8

במסלול 1/8 יצקו בטון בפניות וצבעו אותם על המסלול,רותכו פלטות הברזל ונצבעו.כמו כן נמשכה העבודה על תוספת במת הנהגים, הונחו ורותכו פלטות ריצפה ונוספו עמודי תמיכה ומעקים.

העבודות לקראת סיום, בתאריך 19.8.2005 יום עבודה נוסף בשאיפה לסיים את המסלולים.כולם מתבקשים לתת יד על מנת שנסיים את העבודות.ככל שיהיו יותר אנשים כך העבודה על המסלולים תסתיים מוקדם יותר.!

יישר כוח לכל האנשים אשר תורמים מזמנם וציודם ונותנים יד בבנית ושיפוץ המסלולים ולהביאם לרמה עולמית.



























 
 חדשות









צמיג חדש למאנסטר מבית PRO-LINE.
חברת פרו-ליין הוציאה חתך חדש בסדרת 40 הנקרא קריים פייטר CRIME FIGHTER למאנסטר טראק,המבוסס על אותו חתך התחרותי והמצליח הקיים בצמיגי הבאגי .





























 
 חדשות









אינדור הולנד 2006.
כמו בכל שנה מתקיימת אחת התחרויות הפתוחות הגדולות בעולם למכוניות באגי 1/8 באולם סגור,כמו בכל שנה מיטב הנהגים בעולם מגיעים לאירוע.השנה תחרות אינדור הולנד תתקים בפברואר וההרשמה תתחיל ב-1 לאוקטובר כולם יכולים להשתתף.





לאוט של המסלול:




תמונות מהמקום להגדלה לחצו על התמונה:






























 
 חדשות









תחרות קיושו בינלאומית לרכבי 1/8 באגי.
קיושו איטליה מארגנת תחרות בינלאומית שתתקים במסלול הידוע מונסומנו שבאיטליה ( המסלול שבו התקיימה אליפות אירופה ) בין התאריכים 8-9 לאוקטובר. המירוץ יהיה פתוח לכל היצרנים.צפוייה להיות תחרות מענינת ביותר.












חדשות









מאט פרנסיס מודיע על פרישה
למי שלא מכיר מאט פרנסיס הוא אחד הנהגים הידועים בעולם הטראק ואף יש רכב הקרוי על שמו , ההחלטה הגיעה כהפתעה מוחלטת .
למרות עזיבת מרוצי השטח , מאט יתחרה עוד שניה אחת במרוצי הכביש ולאחר מכן יפרוש סופית .
תחת חגורות של מאט יש 2 אליפויות עולם ו19 שנים של נסיון .
לראיון מצולם בו הוא מסביר את סיבת הפרישה לחץ כאן




















שיפוץ המסלולים במועדון שיקיין.
בשבועים האחרונים החלה עבודת השיפוץ במסלול שיקיין למכוניות שטח הממוקם ברישפון.



לכל מי שמעונין להירשם למועדון המירוצים שיקיין לחצו כאן





עבודות שהתקיימו בתאריך 31.7.2005 ו-2.8.2005 .

במסלול ה-1/8 באגי בשבוע שעבר הגיע בוב-קט שהוציא את כל האדמה הלא רצוייה ,חפר בורות ניקוז ורחבת הטיפולים נצבעה מחדש כמו כן הלאוט של מסלול החשמליות שונה בתכנון של עמית בובליל וקליף בן שמעון המסלול נראה סוף הדרך יישר כוח!!!. באמצע השבוע הגיע מכבש שישר את המסלול כמו כן הרמפות תוקנו,פלטות המתכת הונחו והמסלול נראה חלומי.

עבודות שהתקיימו בתאריך 5.8.2005 .

ביום שישי האחרון 5.8.2005 בשיא החמסין הגיעו חלק מחברי המסלול לעבוד.הלאוט של החשמליות הסתיים והמסלול נראה עולמי מה שנשאר לסדר את רמפת הטריפיל. נבנתה תוספת לבמת המסיעים בתכנון ועשייה של פול פרייס עם שיתוף פעולה של החברים.מולאו בורות הניקוז בחצץ ותעלות הניקוז נוקו.כמו כן התחילו ביציקות בטון בפניות ומוקמו פלטות המתכת לשמירה על תוואי המסלול כמו במסלולים בחו"ל.

מפגש השיפוץ הבא בתאריך 13.8.2005 (יום שישי הקרוב )

רשימת החברים שהגיעו לעבוד הזיעו ונתנו מזמנם לשיפוץ המסלול:

פול פרייס,מיכה נסימוב,גיא רוטמן,רונן אלקלעי,ליאור מימון,עמית בובליל,קליף בן שמעון,ירון ששון,לידוב פינס,גבי אלאלוף,גיא דרוקר,מיקי הדס,בני יעקבובסקי,אלעד לביא,אלון שועלי,אלון טל,רמי קסטנטיני,אסי ביטון,עופר פישר,גיל ורטהיימר,חבר של גיא רוטמן (שאינו חבר במסלול!!! ),הראל יעקובובסקי,דין נוסבאום ויניב סיון.

תמונות מעבודות השיפוץ,לחצו על התמונות להגדלה:












מערכות הבראשלס בעולם מתחילות אט אט לחדור לשוק , זה בדיוק מה שNOVAK מנסה לעשות עם ה GTB המערכת החדשה שלהם .
המערכת החדשה מהווה פריצת דרך בתחום ומאפשרת שימוש במנוע "ללא מברשות " ו"עם מברשות" .
כמו כן המערכת החדשה מתמודדת בהצלחה עם הבעיתיות של הברקס שהיה במערכות קודמות ומציעה ברקס תחרותי ואף 4 תוכניות המותאמות וקלות לתכנון .
הבקר האלקטורני של המערכת יותר יעיל מבחינת התנגדות פנימית גם מהבקר התחרותי הקודם של NOVAK ה GTX . וגם מאפשר תכנות בניגעה של הבקר בהתאם לסוג השטח הקיים . ניתן לחבר לבקר מנוע עם מברשות ומנוע ללא מברשות (בראשלס). למנוע עם מברשות אין הגבלת ליפופים כלומר ניתן לחבר כל מנוע. ישנם שני סוגי מערכות בראשלס שההבדל בניהן הוא עוצמת מנוע הבראשלס: מנוע VELOCITI 6.5 ( מקביל למנוע עם מברשות 6.5 ליפופים ) ו- VELOCITI 5.5 ( מקביל למנוע עם מברשות 5.5 ליפופים ) המערכת החזקה ביותר בשוק למנועי 540.











הדרך לניצחון מאת יניב סיבן

הדרך לניצחון מאת יניב סיון.



מכוניות שלט בדומה למכוניות אמיתיות כגון פורמולה 1,ראלי ועוד מתנהגות בצורה זהה לרכב אמיתי.
מכאן ניתן להסיק שברמות הגבוהות של הנהיגה מה שקובע זה לא רק הנהג אלה ה-SETUP בעברית - מערך של הרכב. מהסיבה שרכב ללא מערך נכון יגרום לנהג להאבק ברכב ולאבד זמן יקר גם אם הוא הנהג הטוב בעולם.
אחד הטעויות הנפוצות שיש לומר שהכל בזכות הנהג,אני שולל את הגישה החד צדדית זו כי הרי בסופו של דבר מה שמנצח מירוצים זה השילוב בין נהג טוב וכמובן המערך של הרכב המהווה חלק בלתי נפרד בניצחונו של הנהג.
במאמר זה אסביר כיצד ניתן להוריד שניות יקרות על מנת להשיג את הניצחון שכולם מיחליים לו.חשוב לציין ששום דבר לא בה משמים, התמדה,סטאפ לרכב,נהיגה נכונה יביאו בסופו של דבר לתוצאה ולהשג.התמדה זהו השלב החשוב ביותר מבין החמישה שללא התמדה לא יהיה ניתן להשיג את המטרה (ניצחון).




חמשת השלבים להשגת המטרה:


1) הרכבת הרכב.
2) תחזוקת הרכב.
3) שינוי מערך הרכב.
4) המערך המושלם.
5) התמדה.



שלב ראשון - הרכבת הרכב.


שלב זה הוא השלב הבסיסי בכדי להשיג את המטרה.חשוב מאוד לאחר סיום הרכבת הרכב לבצע מספר בדיקות על מנת לוודא שאין גורמים העלולים להוריד את ביצועי הרכב כתוצאה מהרכבה לא נכונה כגון:

א) הברקס לא הורכב נכון, ניתן לבצע את הבדיקה ע"י דחיפת הרכב כשהמנוע לא עובד במצב שהמצערת בסרק ולראות אם יש התנגדות כל שהיא הרכב חייב לנוע בחופשיות.

ב)מערכת ההיגוי לא עובדת בחופשיות, הסיבה יכולה להיות מהרכבה לא נכונה של מוטות ההיגוי סגירה חזקה מדיי של אחד הברגים אי התאמה של החלקים.

ג) מיסביים, לחץ שמופעל על מיסב מסוגל לגרום למיסב לא לעבוד כראוי וליצור התנגדות ולנזק בלתי הפיך למיסב , מיסביים לא תקינים יגרמו להאטה וירידה בביצועים של הרכב בצורה דרסטית וימנעו ממערכות הרכב לעבוד בצורה יעילה.

ד) הדבקת צמיגים, חשוב מאוד שהצמיגים יודבקו בצורה מאוזנת צמיגים לא מאוזנים גורמים לווברציות והתוצאה: ברגים משוחררים,הפרעות רדיו.

ה) לוק טייט, מומלץ להשתמש בלוק טייט בינוני באיזורים הבאים: תושבות המנוע, בורג שנועל את הפעמון ,מעט מאוד על הברגת ה-KNUCKLES ותושבות ההיגוי, ברגי האלן שנועלים את הציריות המרכזיות או התפוחים המרכזיים.



שלב שני - תחזוקת הרכב.


במידה ואתה מסיע כל שבוע את מכוניתך במסלול תובעני חשוב מאוד לבצע תחזוקה לרכב כל שלושה חודשים .

מה יש לבדוק:

א) פירוק המנוע וניקוי המנוע עם לחץ אויר ו- WD40 (לא להשתמש בלחץ האויר מול המיסב של הרכב כדי לא להכניס לכלוך למיסב.

ב) פירוק הפעמון ,בדיקת מערכת הקלא'ץ והמיסבים . מומלץ לנקות את פנים הפעמון עם מטלית ואלכוהול.לבדוק שהמיסביים מסתובבים חלק, לנקות את רפידות הקלא'ץ עם אלכוהול ולוודא שהקפיצים תקינים ולרפידות נשאר "בשר".

ג) פירוק הבולמים ,החלפת שמן בבולמים .

ד) פירוק הדפרנציאלים וניקוי בית הדפרנציאל,החלפת השמן בדפרנציאל.

ה) בדיקת חופשים ברכב, בדיקת חופשים בזרועות ,תופסני הבולם,מוטות ההיגוי,מוטות מערכת הברקס.

ו) חיזוק כל הברגים.



שלב שלישי - שינוי מערך הרכב.


להתחלה מומלץ להשתמש במערך(SETUP) שבחוברת ההרכבה. חשוב מאוד שלאחר הרכבת הרכב החלקים מאוזנים דוגמא:

*קמבר קדמי - זווית הקמבר בצמיג הקדמי הימני זהה לצמיג השמאלי הימני .
*טאוי אין קדמי - אורך מוט ההיגוי הימני זהה למוט ההיגוי השמאלי באורכו .

לאחר ביצוע המערך לדיוק מקסימלי מומלץ להשתמש בכלי מדידה כגון :

מודד קאמבר (CAMBER)
מודד טאוי אין (TOE-IN)
מודד ריד הייט (RIDE-HIGHT)


לכל נהג יש את סיגנון הנהיגה שלו ,אין זה אומר מערך של נהג מסויים יתאים לנהג אחר .

כיצד אתה יודע מתי לשנות את המערך - סט אפ?.

כאשר אתה מרגיש שאתה נלחם ברכב,הרכב מתהפך בלי סיבה אינך מרגיש שהרכב עושה מה שאתה רוצה.

המלצה- אם אינכם בעלי ניסיון בשינוי מערכים ברכב תשאלו את הנהגים המהירים על המסלול באילו מערכים הם משתמשים ,שימוש בחלק מהמערכים שלהם יכולה לעזור לכם בנהיגה כגון: סוג צמיג ותרכובת צמיג, קשיחות קפיצים,סמיכות שמנים,זווית קאמבר קאסטר טואיי איין ועוד.הנהגים המהירים על המסלול לא רק מהירים מפני שהם נהגים טובים אלה גם מפני שהרכב שלהם במערך מושלם למסלול.

שלב רביעי - המערך המושלם.


א) לפני שאתה משנה את המערך ברכב שלך תחילה תרשום את המערך שלך על גבי דף המערך שמגיע עם הרכב (SETUP SHEET) מומלץ לצלם מספר עותקים ואת המקור לשמור.

ב) לאחר שרשמתם את המערך שלכם זה הזמן להתחיל לבצע שינויים ,השינויים יבוצעו אך ורק על סמך ההרגשה שלכם עם הרכב .

ג) יש לבצע כל פעם שינוי אחד בלבד ,במידה והשינוי עזר תשאירו אותו,במידה והשינוי גרע תחזירו למצב הקודם .שינוי של מספר גורמים לא יאפשרו לכם ללמוד איזה שינוי ביצע את השיפור.

ד) כיצד אדע אם השתפרתי או לא?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם השתפרתה היא תחילה אם הצלחתה לבצע מספר הקפות רב ביותר בזמן זהה ללא טעות, זהו השלב הראשון בהצלחה. השלב הבא הוא לשפר את זמני ההקפה ע"י נהיגה נכונה, ושינוי מערך הרכב .שיפור הזמן בצורה עיקבית אינה לוקחת יום יומיים התהליך לוקח זמן וככול שתתמיד השיפור בזמני ההקפה יהיה מהר יותר.

ה) רישום נתונים ,חשוב מאוד לרשום את הנתונים על דף המערך (SETUP SHEET) לאחר שהגעתם למערך שמבחינתכם מספק.כעת דף זה הוא הבסיס ממנו תתחילו לבצע את השינויים לשיפור הבא. זו הדרך להתקדם ולהגיע למטרה הסופית המערך המושלם לסיגנון נהיגתך למסלול ספיציפי.

שלב חמישי - התמדה


השלב החשוב ביותר מכל ארבעת השלבים, ללא התמדה בנהיגה ובתחזוקת הרכב יהיה מאוד קשה להשיג את הניצחון. בנהיגה חשוב להתמיד לרצות להשתפר גם במידה ולא ניצחתם תמיד לשאוף להתמיד ועם הזמן תרגישו יותר עקביים בזמני ההקפה תבצעו פחות טעויות והדרך לניצחון תהיה קלה יותר כמו כן ככל שתתמידו בנהיגה תכירו טוב יותר את קווי המסלול וזמני ההקפה יהיו טובים יותר.בתחזוקה חשוב לדאוג לתחזק את הרכב באופן שותף ככל שתתחזקו את הרכב יותר הסיכוי שתקרה תקלה תשאף לאפס , תחזוקה לא נכונה או לקוייה עלולה לעלות לכם בניצחון.



לסיכום:


הכתבה נכתבה עם ניסיון וידע שרכשתי במשך השנים הרבות עם עשרות ניצחונות.
אסיים במשפט אחד, הניצחון במירוץ הוא מיכלול של מספר גורמים : התמדה,מערך,(SETUP),אמינות מעט מזל וברגע שהצלחתה להשיג אותם הדרך לניצחון תהיה הרבה יותר קלה.

נכתב ונערך ע"י יניב סיון &&
























תמונות ותוצאות מהמירוץ הכביש בלווינסקי 8.10.2005
בתאריך 8.10.2005 התקיים מירוץ כביש למכוניות כביש בקטגוריות 1/10 כביש חשמל ו-1/10 כביש בנזין. המירוץ נוהל ואורגן ע"י עמית בובליל ושחר קן דרור ורבים נוספים שעזרו בקיום האירוע יישר כוח!!!. המסלול נוקה והוכן לפני המירוץ מדובר במסלול מהיר עם מספר אזורים טכניים וישורת מדהימה.מזג האויר היה חם מהרגיל ולמירוץ הגיעו 20 נהגים.

לצפייה בתמונות מהמירוץ לחצו על התמונה:



תוצאות סופיות בקטגוריות:










































קטגורית כביש 1/10 חשמל
מקום
שם
מכוניתמנועבקרסוללותמטעןשלט
1קובי שקורי

Associated TC4

Velocity 5.5 Novak GTB Intelect 3800 Novak Millenium Pro 3PK DSM
2שחר קן דרור Associated TC4 Velocity 5.5 Novak GTB Intelect 3800 Novak Millenium Pro 3PK DSM
3קליף בן שמעון - TQHPI Pro 4Velocity 5.5 Novak GTB GP 3300 Novak Millenium Pro 3PK 75

TQ - הנהג המהיר ביותר לאחר מקצי הדירוג.


































קטגורית כביש 1/10 בנזין
מקום
שם
מכוניתמנועדלקשלט
1יניב סיון - TQ Kyosho FW05-R Novarossi 12 Sidewinder3PJS
2גבי אלאלוף

Associated NTC3

RB V12 Sidewinder3PK
2אדיר זבולוני

Kyosho FW05-R

RB V12 Sidewinder2PHKA

TQ - הנהג המהיר ביותר לאחר מקצי הדירוג.


תמונות איכותיות נוספות מהמירוץ שצולמו בהתנדבות ע"י אבי קדם ניתן למצוא כאן

לכניסה לשרשור בפורום בנושא התחרות לחצו כאן
 
 
 הודבק על ידי yaniv-sivan ב Sunday, October 09 @ 11:35:24 IST (383 כניסות)
(קרא עוד... | 13205 בייטים נוספים | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 5)
 

























 
 חדשות




ליגה משותפת 1/8 בנזין.

הודעה לכל חברי רישפון.

כל חברי רישפון מתבקשים לקרוא בעיון את הנושא - סיכומים בנושא ליגה משותפת ולהצביע לגבי ליגת משותפת לפרטים לחצו כאן

 
 
 הודבק על ידי yaniv-sivan ב Sunday, October 09 @ 00:12:59 IDT (37 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 0)
 

























 
 חדשות




מירוץ מכוניות כביש לווינסקי 8.10.05
תחרות מכוניות כביש במכללת לווינסקי – 8 באוקטובר ‏2005 באירגונם של שחר קן דרור ועמית בובליל.

להרשמה לחץ כאן

בתאריך הרם תתקיים תחרות מכוניות כביש 1:10 במכללת לווינסקי בשתי קטגוריות: מכוניות סלון חשמליות ומכוניות סלון בנזין. ההרשמה תחל בשעה 10:00 ותסתיים ב- 10:45 מחיר ההשתתפות 40 ₪ לרכב ראשון ו- 20 לכל רכב נוסף (לצערנו מניסיון 30 ₪ לא מכסה את ההוצאות) בכול קטגוריה יבוצעו 4 מקצים: מקצה אימון, שני מקצי זמנים ומקצה גמר אחד שבסופו יוכרז המנצח.

כל מקצה יערך 5 דקות שבו יוזנקו כל המכוניות יחדיו וימדדו בזמנים ובהקפות.

במקצי הבנזין תחל עלייה למסלול 5 דקות ליפני תחילת המקצה לחימום מנועים.


כל נהג מתבקש לבוא עם שולחן מאחר ולא יהיו שולחנות עבודה מטעם מארגניי התחרות (אתכם הסליחה)

נשמח לראותכם בתחרות

 
 
 הודבק על ידי NIRSIV ב Tuesday, October 04 @ 13:07:34 IDT (64 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 4)
 

























 
 חדשות




שנה טובה לכל בית ישראל .
צוות ארסיזון מאחל לכל באי האתר ולכל בית ישראל שנה טובה ומתוקה וגמר חתימה טובה .
כל שנה אנחנו רואים איך ההובי הזה גדל ואיך אנשים חדשים כל הזמן מצטרפים אז שתהיה לנו שנה טובה עם הרבה ניטרו , חשמל וכל דבר שרק יכול לקדם את ההובי הנפלא הזה.

 
 
 הודבק על ידי NIRSIV ב Sunday, October 02 @ 22:38:17 IDT (16 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 5)
 

























 
 חדשות




תמונות מהמירוץ מספר 6 בהוט ווילס.
בתאריך 30.9.05 התקיים מירוץ מספר 6 והמסכם בליגת הוט-ווילס לעונת 2005 השתתפו 20 נהגים.המסלול במועדון הוט-ווילס מעניין מאוד שילוב של ישורת מהירה ואזורים טכניים והמקפצה חבל"ז. מזג האויר היה מצויין והאווירה היתה נהדרת.

כל הכבוד לכל מי שאירגן ועזר בקיום התחרות.

לצפייה במקבץ תמונות מהתחרות לחצו על קרא עוד :


בקרוב סירטון.
 
 
 הודבק על ידי yaniv-sivan ב Saturday, October 01 @ 23:58:57 IDT (337 כניסות)
(קרא עוד... | 12611 בייטים נוספים | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 1)
 

























 
 חדשות




מוצרים חדשים עכשיו בארסיזון-שופ .
מערכת הבראשלס המתקדמת בעולם NOVAK GTB עכשיו במלאי . מערכת בראשלס GTB היא המילה האחרונה במערכות בראשלס תחרותיות בעולם.
בקר ה- GTB בעל מספר כפול של טרנזיסטורים מבקר ה-GTX ובעל התנגדות הנמוכה בעולם 0.00013 אום להתנגדות מינימלית ולביצועים מקסימלים.
לעמוד המוצר לחצו כאן



חדש במלאי :
זרועות מחוזקות של חברת RPM זרועות "בלתי שבירות " .
עכשיו למנסטארים REVO , MGT , TEAM LOSI LST ,בצבעים מיוחדים .
כנסו עכשיו :
www.Rczoneshop.co.il
 
 
 הודבק על ידי NIRSIV ב Thursday, September 29 @ 21:09:31 IDT (14 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 3)
 

























 
 חדשות




מירוץ מסכם במסלול הוט-ווילס.
שלום לכולם:

כידוע ביום השבוע הקרוב (30 לספטמבר) מתקיימת תחרות הסיכום לעונת 2004 - 2005 בליגת HOTWHEELS (שליד רמת ישי). להלן לוח הזמנים ליום התחרות:

8:30 – 8:00 הגעה והתארגנות.
9:00 – 8:30 הרשמה לתחרות.
9:30 – 9:00 תדריך נהגים.
13:00 – 9:30 מקצי דירוג (Qualifying)
14:00 – 13:00 הפסקת צהריים.
16:30 – 14:00 מקצי גמר (Finals)
17:00 – 16:30 סיכום תחרות, חלוקת גביעים וסיכום עונה.

להרשמה לתחרות לחצו כאן

תמונה של מסלול מועדון הוט-ווילס לחצו על התמונה להגדלה:


במידה וישנם נהגים שעדיין לא נרשמו, זה הזמן.

לא לשכוח להצטייד במים ובמצב רוח טוב, והרבה.

תודה.
אורן לוי.
 
 
 הודבק על ידי yaniv-sivan ב Tuesday, September 27 @ 23:28:51 IDT (14 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 0)
 

























 
 חדשות




קיושו - LAZER ZX-5.
חברת קיושו,אחת החברות המובילות בעולם תוציא בקרוב רכב באגי 1/10 4X4 חשמלי בשם LAZER ZX-5. דגם ה-LAZER היה מוצלח ביותר בשנות ה-90 המוקדמות וניצח בתחרויות רבות.קיושו החליטו להחזיר את ה-LAZER לסבב התחרותי בדגם חדשני של המאה ה-21 .

ה-LAZER ZX5 מגיעה עם הנעה 4X4 ע"י דרייב שאפט להעברת כוח מקסימלית להאצה חזקה ולבלימה מהירה, סט בולמי אלומיניום עם הברגה, תושבת מנוע אלומיניום,דפרנציאל אחורי כדורי,דפרנציאל קדמי שלושה סוגים מגיע כסטאנדארט בקיט: דפרנציאל כדורי ,סוליד אקס( נעול ) או חד כיווני לתנאי שטח שונים , סליפר קלא'ץ כפול,ציריות אונברסליות תופסני חופה בקונספט חדשני הרכב ממוסב במלואו ,כל אפשרויות סט-אפ לרכב קיימות וכמובן איכות חומרים ברמה גבוהה מאוד כמו שחברת קיושו יודעים לייצר.

בקרוב יהיה ניתן לרכוש את דגם ה- LAZER ZX5 ב- Rczoneshop


לחצו על התמונות להגדלה:


מקור : Kyosho
 
 
 הודבק על ידי yaniv-sivan ב Monday, September 26 @ 17:01:51 IDT (17 כניסות)
(קרא עוד... | גרסא להדפסה  שלח עמוד זה לחבר | דירוג: 0)
 












 
 חדשות




הסירטון - מירוץ מספר 3 צורן 17.9.05
בתאריך 17.9.2005 התקיים מירוץ מספר 3 במסלול בצורן למכוניות בקטגורית כביש 1/10 חשמל ובנזין.

לצפייה בסירטון לחצו על התמונה:




ברוכים הבאים לאתר החדש של מכוניות שלט
אתר זה טרם עודכן על ידי מנהל האתר, אנא חזרו שוב לבקר בקרוב.



כניסה ל-
טיפו-פון!
רדיו
קישורים מיוחדים
בחירת צמיגים
כוון את המכונית
מידע טכני
סיקורים
מישחקים
מרוצים
מידע על מכוניות
המדריך לנהיגה
חופות
מנועים
פלגים
סרווים
שלטים
ראש קירור
סירטונים
מסלולים
תוכנות להורדה
דברים לאוטו

 
     
 

משחקים חמים משחקים חדשים טיפו כיף
עוד משחקים >>
עוד משחקים >>
  • וואלה VOD
  • ממתקי הקסם של לני
  • וואלה כיף
  • טיפו אישי
  • הרפתקאות מקס
  • מוגובי
  • טיפו יום הולדת
  • רחלי והשטויות שלה
  • מדברים אהבה עם רומי
  • טיפו פאן
  • טיפו בפייסבוק
  • טיפו קטנטנים


דרגו את האתר !  |   הפוך לאתר הבית שלי  |   הוסף למועדפים  |   דיווח על חומר פוגע באתר  |   תקנון

האתר נצפה:1365  פעמים   |   עודכן לאחרונה בתאריך: 05/03/2007